خیانت های زنانه

خیانت های زنانه

عوامل مختلفی دارد که می‌ توان به بعضی از آنها اشاره کرد :

۱ . مشکلات اقتصادی

خیلی از خانواده ها ، هستند که به سختی و با نان خالی هم که شده ،ابرومندانه وباشرافت زندگی را سر میکنند ولی متاسفانه بعضی از خانمها، طاقتشان تمام میشود و با اولین پیشنهاد ، اسیر این باتلاق میشوند و تن به خیانت میدهند.

۲ . اعتیاد خود و همسر 

دلیل دیگری برای این فساد میتواند باشد. تهیه مواد و خماری ، که باعث از کار افتادن مغز و چشم بستن به همه تعهدات و شرافتها میباشد.

۳. ارتباط و دوستی زن ، با زنهای …

ابتدا خانم محترم مدعی میشود که فساد دوستم هیچ ربطی به من دارد ولی خبر ندارد که رفتار و اعمال دوست فاسد ، ناخودآگاه بر روی شخص تاثیر میگذارد و …

۴ . لجبازی با همسر 

زن با این ادعا که شوهرم به من خیانت کرده است یا اینکه با من بد رفتاری میکند و نمیتواند نیازها و خواسته های منرا برطرف کند ، خودش را قانع میکند که عمل کثیفش توجیه است.

۵ . زیاده خواهی و تنوع طلبی 

متاسفانه از آنجاییکه هیزی فقط مختص مردها نیست ، بعضی از خانمها ، این مرض را ذاتا دارا هستند و مانند مردهای اینچنینی که دوست دارند همه را آزمایش کنند ، تنوع طلب و هوسران هستند و بدون هیچ ایرادی در همسرشان ، تن به این ذلت میدهند.

۶ . عدم یک رابطه گرم و صمیمانه با همسر

مراعات نکردن بعضی از نکات زناشویی از طرف همسرشان ، مثلا همسرشان نیازهای آنها را در نظر نمیگیرد و فقط بفکر خودش است و کارش که تمام شد ، همسرش را فراموش میکند .

۷ . گذشته بی‌بند و بار زن

یکی دیگر از عوامل خیانت‌ های زنانه، گذشته اوست که در یک خانواده بی‌بندوبار و خیلی آزاد پرورش یافته و تربیت شده‌ است و تربیت غلط گذشته باعث می‌شود همچنان حتی بعد از ازدواج هم این روابط را حفظ کند

۸ . احساس تنهایی کردن

مسایل شخصیتی وجود دارد که امکان دارد یک زن تحمل تنهایی و بیکاری را نداشته و به سختی می‌تواند دقایق و یا ساعتی را تنها و بیکار بگذراند. این امر میتواند یکی از دلایل مهم خیانت های زنانه محسوب شود.

کلینیک ذهن زیبا با هدف رفع مشکلات جنسی افراد و به دنبال آن بهبود کیفیت زندگی به عنوان یکی از فعال ترین مراکز سکس تراپی کشور با دارا بودن کارشناسان و پزشکان خبره و با تجربه همراه شما هموطنان عزیز است. جهت دریافت وقت مشاوره تلفنی و حضوری با شماره ی 09353167886 تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *