زندگی زناشویی پرآشوب

زندگی زناشویی پرآشوب

زندگی زناشویی پرآشوب چگونه زندگی است؟

زندگی زناشویی پرآشوب وقتی پیش می آید که زن و شوهر به قدر کافی انتظارات یکدیگر را برآورده نکرده باشند یا انتظاراتشان از زندگی زناشویی به قدر کافی برآورده نشود. نارضایتی آن ها می تواند بر سر این قبیل مسائل باشد: کمبود محبت، انس و الفت، رابطه جنسی، حمایت و یا اختلاف نظر در مورد دخل و خرج خانه یا مسافرت. گاهی هم از رفتار غیرمسئولانه یکدیگر ناراضی هستند مانند از دست دادن مکرر شغل یا مصرف الکل یا مواد مخدر.

نارضایتی از زندگی زناشویی به طور طبیعی منجر به بروز احساساتی چون نگرانی، ناکامی، عصبانیت و یاس و ناامیدی می شود. گاهی هم باعث بروز هیجانات شدیدی همچون خشم، افسردگی عمیق یا اضطراب شدید می گردد.

 

زندگی زناشویی پرآشوب

زندگی پرآشوب چه زمانی پیش می آید

زندگی زناشویی پرآشوب وقتی پیش می آید که زن و مرد به خاطر یک یا چند نارضایتی دچار ترس و وحشت، خشم، افسردگی و شوک بشوند. اما گاهی نیز زندگی پرآشوب ریشه در مسائل جدی تری چون روابط نامشروع، اعتیاد به مواد مخدر، اختلاف نظرهای اساسی، بدهی یا بی مسئولیتی طرفین دارد.  زندگی زناشویی پرآشوب یعنی این که از کوچکترین نارضایتی دیوانه شوید و نتوانید در این مورد که آیا زندگی مشترکتان قابل ادامه است یا خیر تصمیم بگیرید.

وقتی به مرز دیوانگی می رسید دچار هیجانات مخربی چون خشم، وحشت و بهت و حیرت و افسردگی عمیق می شوید و به همین دلیل نمی توانید راه نجاتی برای خود پیدا کنید یا روش معقولی برای حل مشکلاتتان بیابید.  زندگی پرآشوب زندگی سالمی نیست. به همین دلیل قبل از رفع عقلانی مشکلات این هیجانات باید زیر نظر مشاور متخصص و متبحر بررسی و رفع و سپس در مورد نارضایتی ها به صورت منطقی بحث و تبادل نظر شود.

کلینیک ذهن زیبا با هدف رفع مشکلات جنسی افراد و به دنبال آن بهبود کیفیت زندگی به عنوان یکی از فعال ترین مراکز سکس تراپی کشور با دارا بودن کارشناسان و پزشکان خبره و با تجربه همراه شما هموطنان عزیز است. جهت دریافت وقت مشاوره تلفنی و حضوری با شماره ی 09353167886 تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *