زنگ خطر دوران نامزدی

زنگ خطر دوران نامزدی

در این نوشته قصد داریم در مورد زنگ خطر دوران نامزدی صحبت کنیم. نکات زیر بسیار مهم و حائز اهمیت است و باید مورد توجه قرار گیرد.

نکته اول

اگر مشاهده کرديد نامزدتان در مقابل پدر و مادرش تسليم مطلق است، از خود هيچ اختياري ندارد و حتي توصيه‌هاي غيرمنطقي آنها را مي‌پذيرد، كمي در انتخاب خود ترديد كنيد.

نکته دوم

اگر مشاهده كرديد براي نامزدتان مسائلي مثل شيوه برگزاري مراسم عروسي به‌طور افراطي مهم‌تر از خود رابطه است، آن را به عنوان یک نشانه منفی در نظر بگیرید .

نکته سوم

اگر نامزد شما با شما بسیار مهربان است ، اما در حین رانندگی و یا در تعاملات روزمره در کوچه و خیابان با مردم خشونت می کند، یقین داشته باشید که پس از سپری شدن دوران شیرین اولیه رابطه ، خشونت علیه شما را هم آغاز خواهد کرد .

نکته چهارم

مهم ترین نکته ای که متاسفانه بیشتر مردم به آن توجهی نمی کنند : ببینید آدم ها در دوره نامزدی تلاش می کنند که بهترین حالت رفتاری خود را بروز بدهند. بنابراین اگر قسمت عمده دوره نامزدی شما به بحث و تلخکامی می گذرد، این نشانه بسیار بدی از یک زندگی دردناک پس از عقد و عروسی است.

نکته پنجم

گاهی نامزدها با هم دعواها و جر و بحث های متعددی دارند ولی خود را چنین فریب می دهند : « ما وقتی با هم خوبیم ، خیلی خوبیم » . باید تاکید کنم همه در مواقعی که خوبند خیلی خوبند . این که هنر نیست. مهم این است که یک زوج بتوانند از لحظات بد بدون خشونت کلامی و تحقیر و قهر و زورگویی عبور کنند.

 

کلینیک ذهن زیبا با هدف رفع مشکلات جنسی افراد و به دنبال آن بهبود کیفیت زندگی به عنوان یکی از فعال ترین مراکز سکس تراپی کشور با دارا بودن کارشناسان و پزشکان خبره و با تجربه همراه شما هموطنان عزیز است. جهت دریافت وقت مشاوره تلفنی و حضوری با شماره ی 09353167886 تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *