عشق مثل گل است

عشق مثل گل است، آب می خواد و توجه، بیشتر انسانها در طول زندگی خود حداقل یک بار حس زیبای عشق را تجربه کرده اند و از آن لذت برده اند اما مسئله مهم این است که بتوانیم عشق پایدار داشته باشیم.

انواع زبان عشق افراد

1-کلام تاییدآمیز:

یکی از راه‌های بیان و ابراز عشق، استفاده از واژه‌های دلگرم کننده و تشویق آمیز است. مانند: دوستت دارم، این لباس خیلی بهت می‌اد، ازت ممنونم و…

از ابراز محبت و عشق ورزیدن نسبت به یکدیگر دریغ نکنید؛ ابراز محبتِ به موقع در زندگی مشترک ، علاقه ، نشاط و طراوت به وجود می آورد. عشق ورزیدن و ابراز محبت فقط لازمه روزهای نخستین ازدواج نیست؛ بلکه با گذشت زمان نهال نوپای زندگی به درختی تناور تبدیل می شود که نیاز بیشتری به آبیاری دارد.

2وقت گذاشتن برای یکدیگر:

  • توجه خود را به طور کامل به یکدیگر معطوف کنید، با هم کاری انجام دهید و از با هم بودن لذت ببرید.
  • برای عشق ورزیدن در زندگی زناشویی عاشقانه به هم نگاه کنید، گرم و صمیمی باشید.
  • یک راهکار این است که از چشمان یک مرد و یا یک زن غریبه به همسر خود نگاه کنید، از چشمان جنس مخالف همسرتان را برانداز کنید، او چقدر جذاب است؟
  • اگر او سخن می گوید، شما با تبسم ، به صورت و چشم او نگاه کنید. این حالات شما، اثر معجزه آسایی در ایجاد صمیمیت و عشق شما دارد.

۳هدیه دادن:

هدایا نماد بصری عشق هستند. خود هدیه نماد آن فکر است و مهم نیست قیمت هدیه چقدر بوده و هست،  مهم این است که شما به فکر او بوده‌اید.

۴خدمت کردن به یکدیگر:

منظور کارهایی است که می‌دانید همسرتان دوست دارد که شما انجام دهید. اگر شما به دنبال کسب خشنودی همسرتان از طریق خدمت کردن به او هستید، عشق خود را به او با انجام کارهای و رفتارهای زیبا برای او، نشان دهید.

چگونه از كسی كه با او رفتار دوستانه ندارید انتظار رفتار عاشقانه و صمیمی و بدون اشتباه دارید؟

۵لمس کردن:

تماس فیزیکی و لمس کردن مانند در آغوش گرفتن نیز یکی دیگر از راه‌های ابراز مهر و محبت بین همسران است. در زندگی زناشویی تماس فیزیکی راه قدرتمندی برای ابراز عشق محسوب می‌شود.

جاذبه ظاهری داشته باشید. بسیار مهم است كه خود را برای همسر خود سرحال و جذاب نگه دارید. بعد از ازدواج شما یك مسئولیت مهم دارید كه نباید با خود خواهی از زیر آن شانه خالی كنید.

باید همیشه خود را آراسته كنید، نسبت به یکدیگر عشق ورزی داشته باشید ،باید از نظر بدنی متناسب باشید از پوست و موی خود مراقبت كنید و از نظر روحی فردی پرانرژی باشید.

ما را در اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *