چه کار کنیم تا بچه به موقع بیدار بشه

چه کار کنیم تا بچه به موقع بیدار بشه

چه کار کنیم تا بچه به موقع بیدار بشه و به مدرسه بره؟ در ادامه با چند راهکار در این مورد آشنا می شویم.

اول

اول از همه، بچه باید زود بخوابه. بهتره روزای اول خود شما هم زودتر بخوابید. شام رو کمی زودتر از همیشه بخوردید و از ساعت هشت به بعد کم کم تلویزیون رو خاموش کنید. حدود ساعت نه هم همگی مسواک بزنید و به رختخواب برید.

دوم

وقتی به رختخواب رفتید، خودتونو به خواب بزنید و اگه بچه گفت خوابم نمی بره. بهش بگید اشکالی نداره فقط توی تختت بمون ولی نخواب. البته لازمه چراغ ها خاموش باشه و اگه بچه می ترسه فقط یه چراغ خواب براش روشن کنید.

سوم

بعد از یه مدتی بچه به این روال عادت می کنه و خودش سر ساعت می خوابه و شما می تونید بعد از خوابیدن اون بیدار بمونید و تلویزیون ببینید و با هم صحبت کنید.

چهارم

در مورد بیدار کردن فرزندتون هم خیلی خوبه که از یه ساعت زنگ دار استفاده کنید. اگه ساعت رو خودش (البته با کمک و نظارت شما) تنظیم کنه، تاثیرش خیلی هم بیشتر میشه.

پنجم

صبح وقتی ساعت زنگ زد، صبر کنید تا خود بچه پاشه و اونو قطع کنه. اگه خیلی گذشت و بیدار نشد، ساعت رو ببرید کنارتختش و فرزندتون رو آروم تکون بدید و بگید ساعت داره زنگ می زنه باید بیدار شی.

ممکنه روزای اول کمی به مشکل بخورید ولی بعد از یکی دو هفته، بچه عادت می کنه و با صدای زنگ به سرعت بیدار میشه.

نکته

یادمون بمونه که به هیچ وجه بچه رو با اضطراب از خواب بیدار نکنیم و پشت سر هم کلمه (بدو، دیر شد. زنگتون الان می خوره) رو تکرار نکنیم. نباید رفتن به مدرسه، برای بچه به یه تجربه پر استرس تبدیل بشه.

 

 

کلینیک ذهن زیبا با هدف رفع مشکلات جنسی افراد و به دنبال آن بهبود کیفیت زندگی به عنوان یکی از فعال ترین مراکز سکس تراپی کشور با دارا بودن کارشناسان و پزشکان خبره و با تجربه همراه شما هموطنان عزیز است. جهت دریافت وقت مشاوره تلفنی و حضوری با شماره ی 09353167886 تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *