علایق مرد در هنگام همبستری

در این پست علایق مرد در هنگام همبستری را مورد بررسی قرار می دهیم.

4 چیزی که مرد می خواهد شما در رختخواب به او بگوئید. برای یک مرد، هیچ چیز جذاب تر از اینکه زن با صدای بلند در بستر باشد و پرده های حیا و خجالت را کنار بزند نیست.

در زیر چهار چیز که مردان دوست دارند در هنگام همبستری با زنشان داشته باشند آورده شده است.

او را صدا بزنید.

مردان می خواهند بدانند که شما شخص دیگری را در هنگام همبستری تجسم نمی کنید و ذهنتان هم با همسرتان می باشد و به او فکر می کنید، بنابراین اگر چه این موضوع ممکن است بی دلیل و مسخره به نظر برسد ولی نام او را در بستر بگویید (یا فریاد کردن) ، چرا که یک راه حل خوب برای کاهش حرف های رکیک است.

آن را با چند اوووه و ناله تاکید کنید و آن را بیش از اندازه که کافی باشد انجام دهید.

ابتکار عمل داشته باشید.

اگر شما یک فرد کمی ساکت و آرام باشید، بسیاری از مردان خود ابتکار عمل را از شما می گیرند و و معمولا مردان دوست دارند شما را در حال حرف زدن و پر جنب و جوش در بستر ببینند و اگر ساکت و کم حرف باشید با سوالاتی مانند “من کی هستم؟” “من دارم چیکار مکینم؟” “چه احساسی داری؟” مواجه خواهید شد.

در این مورد، به سادگی توصیف محیط کلی و چگونگی احساس شما کفایت می کند.
با این حال، شما دیگر موظف به استفاده از کلمات فحش و رکیک نیستید اگر ابتکار عمل را خود در دست داشته باشید.

توهمات شما را آزار می دهد؟

اگر شما احساس اعتماد به نفس کافی ندارید، که چرا از این فرصت در همبستری با همسرتان استفاده نکردید و ای کاش فلان کار رو انجام می دادم یا فلان چیز رو میگفتم و میترسید که از احمقانه ترین تخیلات و رویاهای خود را به او بگویید.

اگر این فکر در شما احساس می شود سعی کنید قبل از همبستری در تنهاییتان تمرین کنید تا در بستر اعتماد به نفس کافی داشته باشید و بتوانید بدون خجالت و با اعتماد به نفس کافی آنها را بیان کنید.

عبارات سکسی

گاهی اوقات فقط داشتن رابطه_جنسی به اندازه کافی صمیمی است، و سعی کنید عمیق ترین خواسته های خود را بیرون بریزید، به ویژه در یک رابطه جدید.
با این حال چون شما نمی خواهید در روابط زناشویی با همسرتان دچار مشکل شوید حتما عبارات مورد علاقه را جایگزین عبارات رکیک و زشت کنید. هر یک از نمونه عبارات زیر می توانند مناسب باشند:
“اوه، خوبه، بازم میخوام، آره خودشه، عالیه!”
“تو عالی هستی”
“من می خوامت، دوست دارم” و …

ما را در اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *