روابط جنسی لذت بخش

یکی از مهمترین عوامل خوشبختی در زندگی زناشویی و کیفیت زندگی خوب، روابط جنسی لذت بخش است.
رضایتبخش نبودن روابط جنسی، سبب ایجاد احساساتی مانند محرومیت و ناامنی در همسران و در نهایت، منجر به طلاق و از هم گسستگی زندگی زناشویی می گردد.

سلامت جنسی به معنای هماهنگی و سازگاری جنبه های جسمی، عاطفی، عقلانی و اجتماعی انسان است که منجر به ارتقای شخصیت، روابط و عشق در او میگردد. نیاز انسان به محبت و نوازش از جانب همنوعش بسیار ژرف تر و حادتر از احتیاج او به غذاست و ضرورت آن برای بقا و پایداری انسان امری غیر قابل انکار می باشد.

عدم برخورداری کافی از امنیت و سلامت جنسی، نتایج وخیمی همچون تعصبات کورکورانه، خشم خارج
از حد، افسردگی، استفاده از مواد مخدر، عدم توانایی جسمی و روحی برای والد شدن و مراقبت از کودک، عدم مهارت کافی برای داشتن یک رابطه سالم و عاطفی، عدم توانایی شکوفایی در جامعه، فرزندکشی و حتی مرگ را به دنبال دارد.

83 درصد از زنان ایرانی دارای مشکلات جنسی هستند. حدود یک سوم (3/27 درصد) از زنان به اختلال عملکرد جنسی مبتلا می باشند و احتمال ابتلا به این اختلال عملکرد در زنانی که ارتباط مناسبی با همسرانشان ندارند و یا در بیان نیازهای جنسی خود به همسرانشان ناتوان هستند، بیشتر است.

عدم درمان  مناسب اختلالات جنسی ، موجب مزمن شدن علایم، ایجاد اختلالات روانی و در نهایت، سلب آرامش و آسایش از زوجین می گردد.

تشخیص به موقع و ارایه روشهای درمانی مؤثر به همراه آموزش صحیح مسایل جنسی به زوجها، می تواند مانع بروز بسیاری از مشکلات گردد.

نیاز انسان فقط به غذا نیست،

بلکه

نیاز انسان به محبت و نوازش از جانب همسرش بسیار حادتر و ژرف تر از احتیاج او به غذاست

 

روابط جنسی لذتبخش ایجاد نکنیدتا شاهد محرومیت، ناامنی در همسران و در نهایت طلاق و از هم گسیختگی زندگی زناشویی شوید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

مطالب مرتبط : ناتوانی جنسی زنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *