سندروم بازگشت به خانه

سندروم بازگشت به خانه

سندروم بازگشت به خانه یا (ضمیر ناخودآگاه در ازدواج) چیست؟ با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

مورد اول

اگر در کودکی عشق و توجه لازم را از یکی از والدین دریافت نکرده باشیم، ممکن است به کسی علاقه مند شویم که او نیز مانند پدر یا مادرمان عشق و توجه کافی به ما نداشته باشد.

مورد دوم

معمولا افراد به دنبال این هستند که با هر نوع ازدواج، نیمه های خالی وجودی خود را پر کنند و هر چه بیشتر به سمت رشد و شکوفایی حرکت کنند. شاید برایتان جالب باشد بدانید چرا در روابط عاشقانه خود جذب برخی از افراد با شخصیت های خاص میشوید. معمولا ما از ضمیر ناخودآگاه خود برای ازدواج بهره می گیریم.

مورد سوم

اگر از دست یکی از والدین خود عصبانی و خشمگین باشیم، آن احتمال وجود دارد زمانی که کسی به ما عشق می ورزد، او را طرد کنیم تا دلش را بشکنیم، تا هم خشم خود را تسکین داده باشیم و هم او را مجبور کنیم تا تلاش کند که عشق و توجه ما را با تلاش بیشتری بدست آورد.

مورد چهارم

یکی دیگر از تاثیرات ضمیر ناخودآگاه برای ازدواج باعث میشود به کسی علاقمند شویم که شبیه یکی از والدینمان باشد و سعی می کنیم تا زندگی او را نجات دهیم. تا بدین وسیله تلافی کاری که نتوانستیم برای پدر یا مادر خود انجام دهیم جبران نماییم و او را خوشحال کرده باشیم.

مورد پنجم

اگر یکی از والدین شما همیشه شاد نبوده یا در زندگی مورد توجه واقع نشده باشد، احتمالا شما جذب فردی شبیه او می‌شوید؛ تا با عشق ورزیدن خود به او ثابت کنید که پدر یا مادرتان بسیار دوست داشتنی بوده و باید مورد توجه واقع می‌شد.

مورد ششم

گاهی ضمیر ناخودآگاه برای ازدواج باعث می‌شود که به رابطه ای وارد شویم که از ازدواج پدر و مادرمان بهتر نباشد. در واقع میخواهیم از پدر و مادر خود خوشبخت تر نباشیم.

مورد هفتم

دوستی های قبل از ازدواج، می‌تواند فرصت مناسبی برای شناخت فرد مقابل باشد . استفاده از تجربه های خانواده و اطرافیان نیز نقش مهمی در ازدواج موفق دارد. شناختن تاثیر ذهن ناخودآگاه در ازدواج بر انتخاب های عشقی، نیاز به بررسی تخصصی دارد.

کلینیک ذهن زیبا با هدف رفع مشکلات جنسی افراد و به دنبال آن بهبود کیفیت زندگی به عنوان یکی از فعال ترین مراکز سکس تراپی کشور با دارا بودن کارشناسان و پزشکان خبره و با تجربه همراه شما هموطنان عزیز است. جهت دریافت وقت مشاوره تلفنی و حضوری با شماره ی 09353167886 تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *