عدم برقراری ارتباط آقایان

عدم برقراری ارتباط آقایان

چرا همیشه من باید پیام بدهم؟ علت عدم برقراری ارتباط آقایان چیست؟ چرا مردان در یک رابطه دوری می‌کنند؟ ممکنه در رابطه‌ای باشید که اکثرا شما باید اول بهش پیام بدهید. البته اون جواب‌ می‌دهد ولی خیلی کم پیش می‌آید که پیش قدم شده و اول خودش به شما پیام بدهد. حتما از این وضع خیلی خسته شدید و میخواهید دلیلش رو بدونید. پس پست رو دنبال کنید.

عدم اطمینان از احساس شما

یکی از دلایل عدم اطمینان از احساس شما است؛ شاید نمی‌داند اگر اول خودش پیام دهد شما چه فکری می‌کنید. آیا از کار او خوشتان می‌آید؟ یا امکان دارد این امر برای شما مزاحمت تلقی شود. بنابراین تنها زمانی که شما پیام بدهید پاسخ می‌دهد. زیرا متوجه می‌شود که شما به فکر او بودید که پیام ارسال کردید؛ پس می‌تواند با شما صحبت کند.

عدم آزار شما

برخی از آقایان فکر می‌کنند اگر همیشه پیش‌قدم شده و پیام دهند باعث آزار و ناراحتی طرف مقابل خود هستند. از این‌رو ترجیح می‌دهند تا مزاحم نشوند؛ تا زمانی‌که شخص مقابل در فرصت مناسب پیگیر آن‌ها شوند. این دلیلی دیگر برای عدم برقرای ارتباط آقایان است.

کار زیاد

یکی از دلایل عدم برقراری ارتباط آقایان، زیاد بودن مشغله کاری و شلوغ بودن سر آن‌ها ست؛ این مسئله سبب گردیده که فرصت پیام دادن را پیدا نکنند. اگر این وضعیت خیلی طول بکشد نشان دهنده اینست که شما در اولویت قرار نداشته و برای او مهم نیستید.

علل دوری کردن مردان

رعایت فاصله با شما

عدم برقراری ارتباط آقایان می‌تواند این باشد که نمی‌خواهند زیاد به شما نزدیک شوند و یک فاصله‌ای را رعایت می‌کنند. شاید از ایجاد وابستگی می‌ترسند؛ یا نمی‌خواهند به یک رابطه متعهد گردند. در برخی موارد آقایان خود را تحت فشاز احساس می‌کنند که اخواهند با شخصی صمیمی شوند و…

عدم برقراری رابطه عاطفی

در یک رابطه شاید آقایان به شما فقط به یک دوست معمولی نگاه می‌کنند و نمی‌خواهند رابطه متعهدانه شود. این رفتار نشان دهنده این نیست که شما مشکلل دارید و نمی‌خواهند وارد رابطه شوند بلکه خود شخص بنا به دلایلی قصد ورود به یک رابطه را ندارد. این نیز یک مورد دیگر در عدم برقراری ارتباط آقایان است.

پیام دادن بیش از حد

موردی که باعث عدم برقراری ارتباط آقایان است پیام دادن بیش از حد شماست. زمانی‌که شما در طول روز خیلیی پیام بدهید او احساس می‌کند که تحت فشار قرار گرفته است و این امر باعث دوری می‌گردد. حتی ممکن است دیگر تلاشی برای بدست آوردن شما نکرده و عقب‌نشینی نماید؛ زیرا حس می‌کند نیازی به تلاش نیست و شما خود‌به‌خود عاشق او هستید. این امر می‌تواند سبب شود که مردان پیام ندهند.

عشق یک طرفه

یکی از موارد عدم برقراری ارتباط آقایان و دوری از برقراری ارتباط اینست که به آن اندازه‌ای که شما به او علاقمند هستید او به شما علاقه ندارد. درواقع در یک عشق یک طرفه به سر می‌برید.

در این پست سعی شد به اختصار مواردی که در عدم برقراری ارتباط آقایان دخیل هستند را معرفی کنیم. برای درک بهتر، راه بیان  و برقراری ارتباط درست نیازمند دریافت آموزش‌های درست هستید. کارشناسان مرکز ذهن زیبا آماده پاسخگویی به سئوالات و رفع مشکلات شما عزیزان هستند.

کلینیک ذهن زیبا با هدف رفع مشکلات جنسی افراد و به دنبال آن بهبود کیفیت زندگی به عنوان یکی از فعال ترین مراکز سکس تراپی کشور با دارا بودن کارشناسان و پزشکان خبره و با تجربه همراه شما هموطنان عزیز است. جهت دریافت وقت مشاوره تلفنی و حضوری با شماره‌ی 09353167886 تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *