عشق در یک نگاه

❤️ آیا می توان در یک نگاه عاشق شد؟ ❤️ در این مطلب در مورد عشق در یک نگاه صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

⬅️ پاسخ: بله، انسانها می توانند در 2 تا 3 ثانیه عاشق شوند!! اما اگر نخواهیم استثناها را در نظر بگیریم، چنین عشقی، بیمارگونه و ناسالم است و ماندگار هم نخواهد بود،

🍀 عشق در یک نگاه چیست؟

⬅️وقتی فردی در یک نگاه عاشق می شود یا به عبارتی دچار تب و جنون عشق می گردد همه چیزش برهم می ریزد.

به نوعی خودش را گم کرده و دیگری را پیدا می کند. بدنش ارتباطات عادی خود را از دست داده و حالی پیدا می کند که قبلا نداشته است.

به یکباره فرد 40 ساله، تبدیل به فردی 4 ساله و 4 ماهه می شود و به طور کلی زندگیش جهت و معنی دیگری می یابد.

⬅️ ذهن این افراد تماما درگیر معشوقشان می شود تا آنجایی که در ذهن خود درگیر آنند. که معشوق درباره ی افکارشان چه فکری می کند؟!! …. فکر معشوق همه وجودش را اشغال می کند به طوری که دیگر متعلق به خود نیست.

بلکه جزئی از او و مِلک او خواهد بود، یعنی وجود خود را کاملا تسلیم معشوق کرده و مات و مبهوت او می شود.

⬅️ می توان گفت در تب عشق، نوعی دوستی همراه با گرایش جنسی به وجود می آید. اما نکته جالب توجه اینکه در این نوع عشق رابطه جنسی آنقدرها اهمیتی ندارد.

(هم در این عشق و هم عشق رومانتیک) تا جایی که بر اساس مطالعات انجام گرفته 95 درصد زنان و 91 درصد مردان گفته اند که ما به هیچ وجه به فکر رابطه جنسی با معشوق نیستیم.

⬅️ برخلاف تصور، این افراد از معشوق بت نمی سازند ( idealize ) و نه تنها او را همانگونه که هست می بینند، بلکه حتی اشکالات او بیشتر به نظرشان می آید.

⬅️ یعنی مادامی که ما فکر می کنیم که آن فرد بدیهای معشوقش را نمی بیند برعکس، بیشتر از ما آن بدیها را می بیند ولی برایش اهمیتی ندارند.

بنابراین کوشش اطرافیان برای نشان دادن بدیهای آن شخص بی فایده خواهد بود چون اتفاقا او به دنبال همان اشکالات کشیده شده و این ریشه در بیماری و گرفتاریش دارد .

کلینیک ذهن زیبا با هدف رفع مشکلات جنسی افراد و به دنبال آن بهبود کیفیت زندگی به عنوان یکی از فعال ترین مراکز سکس تراپی کشور با دارا بودن کارشناسان و پزشکان خبره و با تجربه همراه شما هموطنان عزیز است. جهت دریافت وقت مشاوره تلفنی و حضوری با شماره ی 09353167886 تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *