فرد هیستریونیک به عنوان شریک زندگی

فرد هیستریونیک به عنوان شریک زندگی

فرد هیستریونیک به عنوان شریک زندگی

پیش از ازدواج شناخت نقش مهمی در تصمیمات ما خواهد گذاشت. در این پست برآنیم که در خصوص ازدواج با فرد هیستریونیک بپردازیم و ویژگی های این اشخاص را بررسی می کنیم.

رابطه عاطفی با آن ها دارای دو جنبه است. از یک سو شما با فردی رابطه دارید که واقعا وابسته به شما است از سوی دیگر همین فرد همواره در تکاپوی جلب توجه دیگران است.

سوال اینجاست که آیا شما تحمل تغییرات خلقی وی را در پی ناکامی هایش در جلب توجه دیگران دارید؟ آیا شما به قول معروف پوستتان انقدر کلفت است که از رفتار وی در میان جمع احساس شرمندگی نکنید؟

احتمالا در برخورد اول وی را جذاب و پر شور دیده اید چنان که نفس در سینه تان حبس شده ، آن ها اگر فردی از جنس مخالف خود را خوشایند خود بیابند ، تمام تلاششان را برای بدست آوردن وی می کنند. در رابطه عاطفی با وی باید آمادگی گذاشتن انرژی بسیار زیاد برای براورده ساختن نیاز های عاطفی وی را داشته باشید. آن ها بسیار هیجانی و برخی موارد بسیار آشفته حال می گردند. او نیاز های عاطفی خود را از طریق دریافت تحسین و تمجید دیگران بدست می آورند. بسیار زود رنج اند و کوچکترین بی توجهی به خودش را عذاب می داند. در عشق دمدمی مزاج اند . عادت به افراط و زیاده روی دارند. آن ها دوستان همجنس اندکی دارند زیرا از نظر همجنس هایشان رفتاری غیر قابل تحمل دارند و بیشتر دوستانشان افراد غیر هم جنس هستند.

چرا من عاشق افراد نمایشی می شوم؟

شاید شما جز ان دسته از افرادی هستید که در یک رابطه عاطفی فقط به دنبال ارضای نیاز های جسمی خود هستید و این رابطه می تواند برایتان لذت بخش باشد. اما اگر دوستدار رابطه دوسویه هستید نیاز ها و علایقتان در این رابطه نادیده گرفته می شود. پس مشخص کنید که آیا بدنبال رابطه دوسویه هستید یا خیر؟ ممکن است شما نیز فردی هیستریونیک باشید و رفتارهای وی برایتان جذاب است. شاید جز افرادی هستید که عادت دارند نیاز های هیجان طلبی خود را سرکوب کنند لذا جذب چنین افرادی می شوید.

کلینیک ذهن زیبا با هدف رفع مشکلات جنسی افراد و به دنبال آن بهبود کیفیت زندگی به عنوان یکی از فعال ترین مراکز سکس تراپی کشور با دارا بودن کارشناسان و پزشکان خبره و با تجربه همراه شما هموطنان عزیز است. جهت دریافت وقت مشاوره تلفنی و حضوری با شماره ی 09353167886 تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *