چرا چت کردن رابطه عشقی شما را تخریب میكند؟

چرا چت کردن رابطه عشقی شما را تخریب میكند؟

چرا چت کردن رابطه عشقی شما را تخریب میكند؟

در این پست به بررسی اینکه چرا چت کردن رابطه عشقی شما را تخریب میكند؟ می پردازیم و علل آن را بیان می کنیم.

⭕️ سرعت و سادگی برقراری ارتباط

وقتی دو نفر دائما، به سرعت و به سادگی بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، و همواره در کنار یکدیگر باشند، حتی اگر بیشترین تفاهم در میان آنها وجود داشته باشد، بالاخره امکان بروز اختلافات بیشتر خواهد شد. تاکنون شده است که چند روز پشت سر هم، غذای مورد علاقه خود را میل کنید ؟ بدیهی ست حتی اگر خوشمزه ترین غذا مدام در دسترس شما باشد، امکان دلزده شدن از آن بیشتر خواهد شد.

⭕️ عدم امکان فهم یا انتقال دقیق منظور در چت

حین چت کردن نسبت به یک ملاقات حضوری، برای بیان منظور دقیق و اصلی خود، باید انرژی بسیار بیشتری مصرف کنید. درواقع حین چت کردن، طرف مقابل شما، تن صدا، لحن، حس حقیقی شما حین گفتن یک جمله، منظور اصلی شما، حالت بدن شما، زبان بدن، وضعیت روحی شما، شرایط شما و… را متوجه نخواهد شد به همین علت، به سادگی ممکن است سو تفاهم هایی در رابطه رخ دهند. ۹۳درصد ارتباط میان دو انسان، بر اساس ارتباطات غیر کلامی است حال آنکه کلمات فقط ۷ درصد از ارتباط را بر عهده دارند !

چرا چت کردن رابطه عشقی شما را تخریب میكند؟

 

⭕️ عدم امکان انتقال دقیق احساسات

هرچند شکلک ها و تسهیلات دیگری برای انتقال احساسات در فضاهای مجازی به وجود آمده اند، اما باید بدانید امکان انتقال دقیق احساسات، در فضای مجازی، عملا وجود ندارد.

⭕️ غیرممکن بودن داشتن درک دقیق از وضعیت فرد مقابل

حين چت كردن وقتی در فضای مجازی با فرد مقابل چت می کنید، عملا هیچ درکی از وضعیت فرد مقابل، حین چت کردن با خود را ندارید. مثلا فرض کنید فرد مقابل پشت فرمان و درحال رانندگی است و به همین علت کمی دیرتر پیغام را جواب می دهد. همین مساله می تواند توسط طرف مقابل، بعنوان بی توجهی برداشت شود.

کلینیک ذهن زیبا با هدف رفع مشکلات جنسی افراد و به دنبال آن بهبود کیفیت زندگی به عنوان یکی از فعال ترین مراکز سکس تراپی کشور با دارا بودن کارشناسان و پزشکان خبره و با تجربه همراه شما هموطنان عزیز است. جهت دریافت وقت مشاوره تلفنی و حضوری با شماره ی 09353167886 تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *