چگونه برای نامزدمان جذاب باشیم

چگونه برای نامزدمان جذاب باشیم

جذابیت برای نامزدمان

 

فرقی ندارد آقا یا خانم همه در تلاشیم که نظر نامزدمان را به خود جلب کنیم و دوست داریم ما کانون توجه او باشیم،اکثر خانم ها و آقایان به اشتباه در ابتدای دوران نامزدی قصد دارند با در اصطلاح کلاس گذاشتن نامزد خود را جذب کنند ، اما حقیقت اینست که دیگر شما انتخاب شده اید پس باید بدانید  برای افرادی که قرار است با آنها روابط نزدیک و صمیمی داشته باشید نباید کلاس بگذارید چرا که این رفتار باعث دوری و فاصله بین شما و فرد مقابلتان می شود.

 

روشهایی برای جذب کردن نامزد

 

قانون مهم ، خوده ،خوده ،خودتان باشید ، راحت باشید اشکالی ندارد که گاهی سوتی بدهید ، اشکالی ندارد گاهی خرابکاری کنید و البته از نامزدتان هم انتظار نداشته باشید بدون اشتباه باشد ، راحت برخورد کنید تا نامزدتان با شما راحت باشد

 

🔹شوخ طبع باشید و اهل شیطنت

مردها شیفته زنی هستند که به آنها انرژی دهد حتی اگر خودشان فردی آرام باشند،بخندید، شاد باشید و شوخ طبع و البته ظرفیت و جنبه شوخی خود را بالا ببرید ، فراموش نکنید زنان و مردان شوخ طبع زندگی زناشویی و ازدواج موفقتری نسبت به زنان و مردان باهوش ،جدی و عبوس دارند.

چگونه برای نامزدمان جذاب باشیم

 

🔸تنوع در تفریحات

تفریحات مختلف و کارهای عجیب را با هم تجربه کنید ، از اینکه مدام به منزل هم بروید و در کنار هم بشینید خود داری کنید سعی کنید بیشتر در اجتماع و کنار هم حاضر باشید قرار بگذارید امروز که با هم بیرون میرید برنامه ای برای شاد کردن نامزدتان داشته باشید.

 

🔹جذبه جنسی فراموش نشود

جذبه جنسی به مفهوم اندام سکسی یا اگر مرد هستید اندام عضلانی داشته باشید جاذبه جنسی صرفا به مسائل جنسی منتهی نمی شود رفتار و انتقال حس ،وقار ، نوع نگاه ، طرز صحبت کردن میتواند از ملزومات جاذبه جنسی باشد

 

🔸عطش ایجاد کنید

روابط تلفنی،اس ام اسی، اینرتنتی با هم نداشته باشید سعی کنید دیدار های شما حضوری باشد آنهم با قوانین خاص ، میدانم که در روزهای اول نامزدی صبر و قرار ندارید تا مدام همدیگر را ملاقات کنید ، صحبت کنید و … اما اگر میخواهید این جذابیت تداوم داشته باشد  کیفیت رابطه را فدای کمیت آن نکنید .

کلینیک ذهن زیبا با هدف رفع مشکلات جنسی افراد و به دنبال آن بهبود کیفیت زندگی به عنوان یکی از فعال ترین مراکز سکس تراپی کشور با دارا بودن کارشناسان و پزشکان خبره و با تجربه همراه شما هموطنان عزیز است. جهت دریافت وقت مشاوره تلفنی و حضوری با شماره ی 09353167886 تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *