بایدهای قبل عقد با مرد مطلقه

بایدهای ازدواج با مرد مطلقه

بایدهای قبل از عقد یک دختر مجرد با یک مرد مطلقه نیازمند ملاحظات و بررسی‌های دقیق است.  وقتی می فهمید مردی که به خواستگاری تان آمده قبلاً زن و زندگی داشته و طلاق گرفته است، چه سوالاتی در ذهن شما ردیف می شوند؟ در بین این سوالات به چه نکته هایی باید بیشتر توجه کنید؟ پیشنهاد ما به شما چهار مورد زیر است:

 چه مدت از طلاق او گذشته است؟

یادتان باشد که طلاق در بهترین حالت یکی از تلخ ترین اتفاقات زندگی برای هر انسانی است.خواستگار شما هم از این قاعده مستثنی نیست و مثل همه آدم ها برای عبور از فرآیند سوگ مربوط به طلاقش نیاز به زمان دارد. نمی شود برای همه افراد مدت زمان مشخصی را تعیین کرد ولی معمولاً #توصیه می شود که دست کم بین یک تا دو سال بین طلاق با ازدواج مجدد فاصله باشد تا فرد بتواند  در طی این مدت خودش را بازسازی کند و تکلیفش را با زندگی قبلیش یکسره کند. اگر خواستگارتان به تازگی طلاق گرفته لازم است شما با حواس جمع تری با این قضیه برخورد کنید چون او احتمالاً هنوز از التهابات هیجانی سوگواری طلاقش بیرون نیامده است و این به نفع شما و زندگی تان نخواهد بود.

علت طلاق را بپرسید؟

مهم است که از زبان خود آن فرد علت طلاق را بشنوید و البته از #تحقیقات بیشتر هم غفلت نکنید. به خاطر بسپارید که به سراغ همسر قبلی او رفتن، پیش پا افتاده ترین راه تحقیق است که البته همیشه هم راه درستی نیست. یکی از بهترین راه های تحقیق، مراجعه به یک مشاور ازدواج خبره است. یادتان باشد #هیچ کس در هیچ سنی بی نیاز از مشاوره نیست.

  • دلیل طلاق را بپرسید و به دقت به صحبت‌های او گوش دهید.
  • سعی کنید دیدگاه‌های مختلف را در مورد طلاق بررسی کنید و به قضاوت‌های عجولانه اکتفا نکنید.
  • در صورت تمایل، می‌توانید با همسر سابق یا افراد نزدیک به او صحبت کنید تا دیدگاه‌های مختلف را در مورد طلاق بشنوید.

ازدواج با مرد مطلقه

خانواده تان را وارد قضیه کنید

خانواده باید در جریان مسائل مهم زندگی شما باشند. اگر خواستگارتان به طور فردی از شما درخواست ازدواج کرده است و برای علنی کردن آن دست دست می کند، با تعیین کردن یک محدوده زمانی تکلیف خودتان را مشخص کنید مثلاً با قاطعیت بگویید اگر شما تا پایان هفته این مسئله را با خانواده من مطرح نکنید، از نظر من خواستگاری منتفی خواهد بود.

  • روابط سالم خود را با خانواده و دوستان حفظ کنید.
  • از آنها در مواقع نیاز کمک و پشتیبانی بگیرید.
  • اجازه ندهید که زندگی مشترک شما با یک مرد مطلقه، روابط شما با دیگران را تحت تاثیر قرار دهد.

چه چیزهایی از زندگی قبلی به گردنش است؟

تحقیق کنید آیا بچه هم دارد؟

قرار است بچه ها را پیش خودش نگه دارد؟

اگر بچه ها پیش مادرشان هستند هر چند وقت یکبار با او خواهند بود؟

آیا او ملزم به پرداخت مهریه به همسر قبلی است یا خیر؟

چقدر از درآمدش را باید صرف فرزند و پرداخت مهریه کند؟

پرسیدن این سوالات به شما کمک می کند تا تصور واقعی تری از زندگی مشترک احتمالی تان پیدا کنید. در نهایت، به یاد داشته باشید که ازدواج با یک مرد مطلقه، مانند هر ازدواج دیگری، فراز و نشیب‌های خود را دارد. با آگاهی از بایدهای قبل از عقد و با صبر و حوصله و تلاش مشترک، می‌توانید یک زندگی مشترک پایدار بسازید.

کلینیک ذهن زیبا با هدف رفع مشکلات جنسی افراد و به دنبال آن بهبود کیفیت زندگی به عنوان یکی از فعال ترین مراکز سکس تراپی کشور با دارا بودن کارشناسان و پزشکان خبره و با تجربه همراه شما هموطنان عزیز است. جهت دریافت وقت مشاوره تلفنی و حضوری با شماره‌ی 09353167886 تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *