نکاتی در مورد ازدواج

نکاتی در مورد ازدواج

نکاتی در مورد ازدواج ڪه پدر و مادرتان به شما نگفته اند. باور کنید، موضوع ازدواج و زندگی زناشویی بسیار مهم و پیچیده است و شامل بسیاری از نکات و جنبه‌هایی است که ممکن است پدر و مادرها به ما اطلاع ندهند. ازدواج یک تصمیم مهم در زندگی هر فرد است و باید با دقت و آگاهی کامل گرفته شود. به یاد داشته باشید که هیچ ازدواجی کامل نیست. همه زوج ها با چالش هایی در زندگی مشترک خود روبرو می شوند. مهم است که برای حل این چالش ها با هم تلاش کنید و از یکدیگر حمایت کنید. اینجا نکاتی در مورد ازدواج بیان می‌کنیم که ممکن است پدر و مادران به ما گفته نشود:

برقراری ارتباط

وقتی بلد نیستیم ارتباط برقرار ڪنیم، بعید است ازدواج خوبی داشته باشیم زیرا ازدواج به مهارت‌های ارتباطی بالایی احتیاج دارد. مهارت‌های ارتباطی موضوع پیچیده‌ای نیست. در درجه اول ارتباط با خودمان باید درست باشد. ڪسی ڪه خودڪم‌بین است ارتباط‌هایی دارد نه به خاطر عشق و تعهد بلڪه به خاطر این‌ڪه ضعف‌های درونی‌اش را پر ڪند. همسر چنین آدمی همیشه باید طوری عالی باشد ڪه این آدم، اعتمادبه‌نفس نداشته‌اش را از او دریافت ڪند، این می‌شود یڪ رابطه انگلی عاطفی.

خودشیفتگی

وقتی خودشیفته هستی، ازدواج نڪن زیرا همیشه احساس می‌ڪنی حرف‌های تو، سلیقه تو، طرز حرف زدن تو، مطالعات تو، دین‌داری تو، اخلاقیات تو و سڪوت‌های تو خیلی خاص‌اند و همسرت باید فعلا تو و رازهای نبوغت را ڪشف ڪند. آدم‌های خودشیفته به راحتی توانایی نادیده گرفتن احساسات و شعور دیگران را دارند و ممڪن است به خودشان حق بدهند به راحتی خیانت ڪنند.

ازدواج

افراد شکاک

مراقب آدم‌هایی باش ڪه ظاهر اجتماعی موفقی دارند و خیلی حواسشان به همه جزییات زندگی تو هست! گاهی این افراد زمینه اختلال شخصیتی پارانویا دارند یعنی شڪ و بدبینی. بدبین‌ها زندگی خود و شما را پس از ازدواج جهنم می‌ڪنند. ایشان استعدادی عجیب و هوشی سرشار و عقلی ناقص دارند! تمام هم و غمشان این است ڪه تو در نامزدی قبلی خود چه تجربیاتی داشته‌ای، ڪدام رستوران‌ها رفته‌ای. همه ساعاتی ڪه باید صرف رشد تو در ارتباط عاطفی‌ات شود، حرام قانع ڪردن یڪ آدم مریض می‌شود. در دوره نامزدی می‌شود رفتارهای افراد شڪاڪ را شناخت. یادت نرود شڪاڪ ویروسی به تو می‌زند ڪه بعدا توجه نرمال یڪ آدم نرمال را خیلی ڪم و ناڪافی ببینی

کمال طلبی

مراقب باش خیلی ڪمال‌طلب نباشی زیرا ڪمال‌طلب perfectionist چنان همه چیز را سخت می‌گیرد (نامزدی،مراسم عروسی، تشریفات بعد از ازدواج) ڪه زندگی جهنم می‌شود. ڪمال‌طلبها فقط وارد بخش‌هایی از زندگی می‌شوند ڪه برنده بشوند و لذت بسیاری از فرصت‌های ناب زیستن را از دست می‌دهند

شاید از فلسفه ازدواج شنیده باشید. ازدواجی موفق است ڪه همه چیز شما نباشد. ما حال خوبمان را از چند منبع می‌گیریم: خانواده خود، ڪار خوب، تحصیلات، تاثیرگذاری اجتماعی، دوستان خودمان و ازدواج. وقتی همه حال خوب خود را به عهده همسر بگذاریم یا نامزدتان به عهده شما ‌بگذارد، بازی بسیار خطرناڪی آغاز شده است زیرا هیچ انسانی چنین قابلیتی ندارد ڪه در درازمدت شما را خوشحال نگه دارد.

کلینیک ذهن زیبا با هدف رفع مشکلات جنسی افراد و به دنبال آن بهبود کیفیت زندگی به عنوان یکی از فعال ترین مراکز سکس تراپی کشور با دارا بودن کارشناسان و پزشکان خبره و با تجربه همراه شما هموطنان عزیز است. جهت دریافت وقت مشاوره تلفنی و حضوری با شماره‌ی 09353167886 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *